sâmbătă, 16 ianuarie 2010

Biserica din Ghelinta - Covasna (1245)


3 comentarii:

Viorel Iraşcu spunea...

Ma bucur ca ia ajuns si tu la Ghelinta.Sunt curios cum te-ai inteles cu batrinica ce are grija de biserica.Cu respect. Vio.

Roxana spunea...

Am avut noroc si cand am ajuns acolo batranica matura prin biserica, a fost super, ea vorbea numai ungureste, noi nici o boaba!Dar a fost extrem de draguta, ne-a plimbat prin toata biserica cu o hartie in mana pe care avea notati niste ani, ne-a aprins toate luminile si ne-a dus pana la altar! Si toate astea numai in maghiara! Iar la plecare a iesit inaintea noastra sa ne faca din mana! Una peste alta, e o biserica DEOSEBITA! Foarte bine conservata si ingrijita, m-a impresionat cu adevarat! Sa stii ca de la tine am aflat de ea si ca e monument UNESCO si ma bucur nespus ca am reusit sa ajungem acolo! Am uitat sa mentionez ca daca mai ajunge cineva pe acolo si intrarea principala e incuiata se poate ajunge in curtea bisericii prin cimitirul din spate.

Anonim spunea...

Salut, sunt din Onesti. Sunteti interesat de un schimb de link-uri?
http://mariuszarnescu.wordpress.com/