marți, 3 februarie 2009

Darmanesti- Castelul Stirbei...

Ianuarie 2009








5 comentarii:

Unknown spunea...

Am fost si eu aici acum un an si ceva,dar din pacate paznicul castelului nu a vrut in niciun chip sa ne lase sa fotografiem castelul,nici macar sa-l vedem pe exterior.Degeaba am insistat ca nu am rezolvat nimic.In cazul in care imi poti furniza mai multe detalii in legatura cu acest subiect,astept un e-mail la simply_red_rosse@yahoo.com.Mersi anticipat!

Unknown spunea...

Dimineata m-am trezit tulburata, ma visasem la castel... Am fost la castel cand aveam 6 ani, in tabara. As vrea sa-l revad!

Roxana spunea...

Din pacate nu prea mai ai ce vedea, arata mult mai bine in poze decat in realitate...e o ruina..si eu mi-am petrecut multe vacante in tabara la castel si era tare, tare frummos...

mihaeladr spunea...

Am fost azi pe acolo. N-am indraznit sa intram ca era accesul interzis. Mai stii ceva despre el? Inauntru mai este ceva? O sa postez pe blog cateva imagini!

Roxana spunea...

Nu, nu mai stiu ce e pe acolo...nu am mai fost din iarna aceea...si cand am fost noi era accesul interzis dar am intrat pe undeva ... eu stiu Castelul din copilarie cand mergeam in tabara, era foarte, foarte frumos, acum e o ruina...